NGK D8EA Bougie

Artikelnummer 112182

Vertraagd leverbaar. Wij moeten de beschikbaarheid en levertijd opvragen bij de leverancier

Deel dit product

Specificaties

Onderdelen
Bougies
Externe_Barcode
2000000439280
Merk
NGK

Omschrijving

NGK D8EA Bougie – Betrouwbare Prestaties voor Diverse Motoren

De NGK D8EA bougie is een hoogwaardige, originele bougie die bekend staat om zijn betrouwbaarheid en prestaties. Deze bougie is ontworpen voor diverse motorfietsen en scooters, en biedt een uitstekende ontsteking voor een efficiënte verbranding.

Belangrijkste Kenmerken
  • Type: Standaard bougie
  • Draadmaat: 12 mm
  • Bereik: 19 mm
  • Zittingstype: Gasket (afdichtingsring)
  • Sleutelwijdte: 18 mm
  • Weerstand: Nee
  • Warmtebereik: 8
  • Voorgeboorde opening: 0,7 mm
  • Materiaal kern: Nikkel
  • Aantal massa-elektroden: 1
  • Terminaltype: Schroefdraadstud
Installatie en Onderhoud

Bij het vervangen van de bougie is het belangrijk om de juiste opening (gap) te controleren en indien nodig aan te passen. De aanbevolen opening voor de D8EA is 0,7 mm. Een te grote of te kleine opening kan leiden tot slechte prestaties of motorschade.
Het is ook aan te raden om de bougie regelmatig te inspecteren en te vervangen volgens de onderhoudsschema's van de fabrikant van uw voertuig. Een versleten of vervuilde bougie kan leiden tot moeilijk starten, onregelmatige stationaire toeren of verhoogd brandstofverbruik.

Waarom Kiezen voor de NGK D8EA?
  • Kwaliteit en Betrouwbaarheid: NGK is wereldwijd erkend voor zijn hoogwaardige bougies die voldoen aan de strengste normen.
  • Optimale Prestaties: De juiste bougie zorgt voor een efficiënte verbranding, wat resulteert in betere prestaties en een langere levensduur van de motor.
  • Breed Toepassingsgebied: De D8EA is geschikt voor een breed scala aan voertuigen, waardoor het een veelzijdige keuze is voor veel motoren.
Aanbevolen voor de Onderstaande motoren:
  • Honda CB 125 S bouwjaar 1976
  • Honda CB 400 F bouwjaar 1975
  • Honda CB 750 F/K bouwjaar 1970-1972
  • Honda CB 750 Supersport bouwjaar 1978
  • Honda GL 500 Silverwing bouwjaar 1981
  • Honda XL 500 S bouwjaar 1979-1982
  • Kawasaki KLF 220 Bayou bouwjaar 1988-2002
  • Kawasaki LTD 350 H bouwjaar 1987
  • Kawasaki LTD 500 C bouwjaar 1980-1983
  • Kawasaki Z 500 B bouwjaar 1979
  • Kawasaki ZL 900 Eliminator bouwjaar 19785-1986
  • Suzuki DT 500 S/SX bouwjaar 1981-1983
  • Suzuki GV 700 GL Madura bouwjaar 1985
  • Suzuki SP 370 bouwjaar 1979
  • Yamaha FJ 600 bouwjaar 1984-1985
  • Yamaha SR 125 bouwjaar 1987-1988
  • Yamaha T 350 T bouwjaar 1987-1990
  • Yamaha XJ 400 B bouwjaar 1981
  • Yamaha XJ 550 Maxim bouwjaar 1981-1983
  • Yamaha XJ 700XS Maxim bouwjaar 1986
  • Yamaha XT 500 E bouwjaar 1978
  • Yamaha XT 125 C bouwjaar 1982
  • Yamaha YX 600 S bouwjaar 1986-1990
 
 
 
 
 

 

Daarom Hans van Wijk